2016年8月28日日曜日

マリオとオメガ




 ビートたけしが28日、テレビ朝日系「ビートたけしのTVタックル」(前11・55)に出演し、リオ五輪閉会式において安倍晋三首相が人気ゲーム「スーパーマリオブラザーズ」の主人公、マリオにふんしたことを「良くない」と批判した。

たけしは「オリンピックも終わりましたね」と振り返り、「安倍さんがスーパーマリオで出て参りましたけど。
あれはどう考えてもウルトラマンかピカチュウかゴジラで現れないと良くないですね。あまりインパクトが少ないよね」と印象に残りにくいことをあげた。

たけしはまた、「背広着てるのが良くない。ちゃんとウルトラマンの衣装でやらないと良くない」とも述べ、「ワイヤーでつらなきゃ。ひゅーっと飛んでいけばね」とも述べた。

安倍首相が閉会式に登場したことについて、五輪の歴史に詳しい専門家からは「国は前面に出ることは適切ではなく、
スポーツの政治利用と問題視する意見もあるだろう」などと批判的な声も出ていた。

http://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20160828-00000078-dal-ent




たけしもアレですなあ・・・

ゴジラとピカチュウとウルトラマンはマズ~でしょ。(爆wwwwwwwww






Mario (Japanese: マリオ Hepburn: Mario?, [ma.ɽi.o]) (English /ˈmɑːri/; Italian: [ˈmaːrjo]) is a fictional character in the Mario video game franchise, created by Nintendo's Japanese video game designer, Shigeru Miyamoto. Serving as the company's mascot and the eponymous protagonist of the series, Mario has appeared in over 200 video games since his creation. Depicted as a short, pudgy, Italian plumber who resides in the Mushroom Kingdom, his adventures generally center upon rescuing Princess Peach from the Koopa villain Bowser. His younger brother is Luigi.



Omega SA (UK /ˈmɡə/; US /ˈmɡə/) is a Swiss luxury watchmaker based in Biel/Bienne, Switzerland. Britain's Royal Flying Corps chose Omega watches in 1917 as its official timekeepers for its combat units, as did the American army in 1918. Omega watches were the choice of NASA and the first watch on the Moon in 1969.[1] Omega has been the official timekeeping device of the Olympic Games since 1932.[2] James Bond has worn it in films since 1995; other famous Omega wearers, past and present, include John F. Kennedy,[3] Prince William, and Buzz Aldrin.[4] Omega is owned by the Swatch Group.


Omega's brand experienced a resurgence with advertisement that focused on product placement strategies, such as in the James Bond 007 films; the character had previously worn a Rolex Submariner but switched to the Omega Seamaster with GoldenEye (1995) and has stayed with the latter ever since. Omega also adopted many elements of Rolex's business model (i.e. higher pricing, tighter controls of dealer pricing, increasing advertising, etc.) which was successful in increasing Omega's market share and name recognition to become more of a direct competitor to Rolex.[7][12]



















、、、(爆wwwwwwwwwww

4 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Omega - Rio 2016 Sponsor

匿名 さんのコメント...

ビートたけし氏が公安9課荒巻課長にふんすることは良くない。

匿名 さんのコメント...

オフィシエ・ドヌール
コマンドール
シャンベラン・ドヌール

ピカドン持っている武器輸出大国の誉れは有り難く頂戴する天才

日本人の体操選手をピカチュウ呼ばわりするフランス人の毒舌

ご近所 さんのコメント...

ありゃ、ちょうどシーマスター買おうかなぁと思ってたとこでしたw
一番安いやつね^^